Subscribe Twitter

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Tag : 7 Deadly Sins of Beauty


Πωπω από τον τίτλο και μόνο φαίνεται τρομακτικό,αλλά δεν είναι!Το είδα από την φίλη μου,Ελευθερία,και μιας και ήταν τόσοοοοοοοο όμορφο είπα να το κάνω και εγώ!Για να δούμε ένα ένα τα αμαρτήματα!

From the tittle,this post seems creepy but it's not!I saw it from my friend,Eleutheria,and it was so beautiful that I couldn't resist doing it!Let's see the sins one by one!

                                     _______________________________________


  1. Πλεονεξία - Greed

Ποιό είναι το ακριβότερό σου προιόν ομορφιάς;What is the most expensive beauty product?


Το πιο ακριβό προιόν στη συλλογή μου αυτή τη στιγμή είναι ένα κραγιόν από την Estee Lauder της σειράς Pure Colour σε απόχρωση #186 Tiger Eye.Ένα ζεστό,καφεροδακινί χρώμα με shimmer που διαρκεί αρκετές ώρες στα χείλη ενυδατώνοντάς τα.Αν θυμάμαι καλά το αγόρασα γύρω στα 30 ευρώ.

The most expensive product in my collection right now is an Estee Lauder lipstick from Pure Colour collection in #186 Tiger Eye shade.It's a warm,brown to peach shimmery colour which last long and moistures your lips.If I remember correctly,I bought it for 30 euros.

________________________________________

2.  Οργή - Wrath

Με ποιό προιόν ομορφιάς έχεις σχέση αγάπης-μίσους;Which product do you love and hate at the same time?

Αναμφισβήτητα με την μάσκαρα της Essence "All Eyes On Me".Από τη μια δεν μου δίνει ακριβώς το εφέ υπερπαραγωγής που μ'αρέσει στις βλεφαρίδες,για τα δικά μου τα γούστα δυστυχώς δεν προσφέρει και πολλά.Από την άλλη τη φοράω κάθε μέρα προσπαθώντας να την τελειώσω τόσο πολύ που πια την έχω συνηθήσει!Πραγματικό love 'n' hate!

Definatelly Essence mascara "All Eyes On Me".It's not what I'm looking for in a mascara,it doesn't give me the intense look I would like.On the other hand I have been wearing it every day for weeks in order to finish it and I have finally got used to it!Totally love 'n' hate!

______________________________________

3.  Λαιμαργία - Gluttony

Ποιά μάρκα καλλυντικών αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος στη συλλογή σου;In which brand do most of your cosmetics in your collection belong?

Απ'όποια πλευρά κι αν το δεις ένα μόνο μπορείς να πεις...Seventeen.Από θέμα προσιτότητας και ποιότητας κάποια εποχή ήταν ό,τι πιο κοντά μου.Βέβαια οι σκιές λείπουν αφού ήταν πολλές αλλά θα ασχοληθούμε με τη συλλογή μου από αυτή την εταιρεία σε άλλη ανάρτηση!

I would only say this...Seventeen.It fit me a while ago,I liked its' reasonal prices and quality.The eyeshadows here are missing but I'm going to do a post about my Seventeen collection soon!


______________________________________

4.  Οκνηρία - Sloth

Ποιό προιόν ομορφιάς αμελείς να εφαρμόζεις λόγω τεμπελιάς?Which beauty product you do not use because you're bored?

Συνήθως λόγω τεμπελιάς και κούρασης ταυτόχρονα,μετά τον καθαρισμό και την ενυδάτωση του προσώπου μου (που κι αυτά με βαριά καρδιά τα κάνω!) αμελώ συνειδητά να μην εφαρμόζω το αμυγδαλέλαιο της Lanova στις βλεφαρίδες μου σαν θεραπεία για μάκρος.Χαζομάρα αλλά η κούραση είναι κούραση!

Just because of lazyness and having tiring days out of the house,after cleaning and hydrating my face,I usually get bored applying Lanova's almond oil to my eyelashes in order to get longer.It's stupid but still I"m tired at night!

___________________________________

5. Περηφάνια - Pride

Ποιό προιόν ομορφιάς σου δίνει πιο πολύ αυτοπεπίθηση;Which beauty product makes you feel more confident?
Χωρίς αμφιβολία το άρωμα "Latina" της Seventeen.Το 'χω συνδιάσει με συγκεκριμένα γεγονότα και κάθε φορά που το φορώ μου δίνει απίστευτη δυναμικότητα και αυτοπεπίθηση!Το λατρεύω απλά! (αναλυτικό review θα βρείτε εδώ)

I would choose "Latina" perfume from Seventeen with no doubt.I have been wearing this perfume in certain occassions and every time I wear it it gives me confidence and determination to do everything!I just really love it!(for more click here)

______________________________________________

6. Λαγνεία - Lust

Ποιό προιόν είναι στη κορυφή της wishlist;Which product is No1 in your wishlist?

Εννοείται το αγαπημένο μου Crystal Noir άρωμα από τον οίκο Vercase που δεν θα ηρεμήσω άμα δεν το αποκτήσω αυθεντικό!(για περισσότερες πληροφορίες πάτα εδώ)

Of course my favourite Crystal Noir perfume from Versace.I won't rest unless I buy the original one!(for more information press here)

__________________________________

7. Φθόνος - Envy

Ποιό προιόν μακιγιάζ ή γενικά μακιγιάζ φαίνεται ωραίο σε άλλες αλλά όχι σε σένα;

Γενικά είμαι τολμηρός τύπος στο μακιγιάζ,τα τολμάω όλα.Αυτό όμως που δεν μπορώ να βρω τρόπο να φορέσω και να μου πηγαίνει είναι το κραγιόν της MAC "Underworld".Είναι το πρώτο μου MAC,από διάρκεια,άρωμα και υφή όλα καλά,αλλά αυτό το χρώμα (?) δεν μπορώ να το συνδιάσω με τίποτα.Άλλες κοπελίτσες στο internet μια χαρά το φοράνε,εγώ γιατί να μην μπορώ;

I'm very recless with my make up,I like trying everything.Only MAC's lipstick "Underworld" is a product I'm unable to wear properly,although this is my very first MAC lipstick and I like everything about it.I've seen many girls around the world through internet wearing it,why can't I do this too?

______________________________________

Προσκαλώ όλες μου τις φίλες να κάνουν αυτό το tag είναι πολύ διασκεδαστικό!Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας και τα δικά σας tag!Μέχρι το επόμενο post σας φιλώ!

 I invite all my friend to do this tag because it's really fun!I'm looking forward to see your comments and your own tag posts!Until the next post kisses!

Barbie










4 σχόλια:

Chara Sotiropoulou είπε...

τι τέλειο ποστ!!!!αχ η seventeen είναι υπεραγαπημένη εταιρία!!!ανυπομονώ να δω τη συλλογή σου!και το κραγιόν μακ και εμένα μου αρέσει αλλά δεν ξέρω άμα θα μου πήγαινε!

Eleftheria Siatira είπε...

Ωραιες οι απαντησεις σου!!
Μυριζουν ομορφα τα αρωματα της Seventeen και μενα μου αρεσουν!

Unknown είπε...

@Χαρά Σωτηροπούλου Το συγκεκριμενο κραγιον Χαρουλα μου ειναι ρισκο,θελει και το καταλληλο μακιγιαζ!Θα τη δεις λειαν συντομως!!!

Unknown είπε...

Eleftheria S. Αν δεν το χα δει το tag απο εσενα δεν θα ειχα εμπνευστει ;)

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...