Subscribe Twitter

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Empties Μαιου

Γεία σας κορίτσια!Άλλος ένας μήνας πέρασε και άλλα προιόντα άδειασαν!Αυτό είναι και το περιεχόμενο της σημερινής μου ανάρτησης!!!Αφήνοντας για τα καλά την άνοιξη και προχωρώντας κατευθείαν στο καλοκαίρι πάμε να δούμε τι άδειασε αυτό το μήνα!

Αυτό το μήνα τελείωσα κάποια προιόντα περιποίησης και μόλις ένα προιόν μακιγιάζ,καθώς τώρα που καλοκαιριάζει βάφομαι λιγότερο οπότε δεν είμαι πολύ σπάταλη στα προιόντα!

  • Dreams Unlimited Body Lotion (The Body Shop)
Ένα έχω να πω...την καταευχαριστήθηκα!Είναι μια από τις μακράν καλύτερες λοσιόν/κρέμες σώματος που έχω δοκιμάσει,με λίγο δυνατό άρωμα που διαρκεί ώρες,σαν να φοράς άρωμα και σούπερ ενυδάτωση!Θα ακολουθήσει review σύντομα!!Εννοείται ότι θα την ξαναγοράσω.

  • Lovable perfume (Elina)
Με μια γρήγορη ματιά στο ίντερνετ θα έλεγα ότι το συγκεκριμένο αρωματάκι είναι απομίμηση των αρωμάτων που φτιάχνει μια γερμανική εταιρία με το όνομα Black Onyx.Από τα αρχικά 12 ευρώ που κοστίζει η αυθεντική κολώνια,βρίσκουμε τη συγκεκριμένη από την Elina στα 2 μόλις ευρώ.Δεν γνωρίζω που μπορεί να τη βρει κανείς καθώς και εμένα μου την έκαναν δώρο.Απαλό,δροσερό άρωμα,όχι πολύ βαρύ ιδανικό για κάθε μέρα.Λίγο έντονη η αίσθηση του αλκοόλ αλλά όχι ενοχλητική,με νότες από ορχιδέα,βιολέτα,τριαντάφυλλο και δαμάσκηνο.Αν τη ξανάβρισκα θα την αγόραζα. 

  • Olay Essentials Conditioning Milk (for Normal,Dry,Combination Skin)
Εδώ και αρκετούς μήνες δηλώνω πιστή στο συγκεκριμένο γαλάκτωμα καθαρισμού!Έχει υπέροχο άρωμα,ήπια καθαριστική δράση και δίνει αίσθηση φρεσκάδας στο δέρμα μετά την εφαρμογή!Αν θα το ξαναγοράσω;Το έχω κάνει ήδη!Αναλυτικότερο review τις επόμενες μέρες!

  • Fa NutriSkin 48h Deo Protection
Ένα πολύ αγαπητό αποσμητικό,με δροσερό λουλουδάτο άρωμα και ικανοποιητική διάρκεια ενάντια στον ιδρώτα.Εντάξει ας μην υπερβάλλουμε όχι και προστασία 48 ώρες,αλλά φορώντας το από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ που γύριζα σπίτι το άρωμα του υπήρχε ακόμα στα ρούχα μου και κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν ίδρωνα απελπιστικά πολύ!Σε γενικές γραμμές ένα καλό προιόν για κάθε μέρα (βλέπε και εδώ για περισσότερες πληροφορίες).Δεν νομίζω να το αγόραζα ξανά προς το παρόν καθώς θέλω να δοκιμάσω κι άλλα και να συγκρίνω αποδόσεις!


  • Specifics Non-Oily Eye Make up Remover
Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από αυτό το προιόν.Ναι μεν καθαρίζει τα μάτια,ακόμα και το αδιάβροχο μακιγιάζ,ναι μεν είναι άοσμο και δεν ερεθίζει τα μάτια,δυστυχώς όμως δεν μου άρεσε και τόσο.Άφηνε υπολείμματα μακιγιάζ στα μάτια κυρίως από μολύβι (είτε αδιάβροχο είτε όχι),και παρ'όλο που δεν είναι λιπαρό,εμένα ΠΑΝΤΟΤΕ μου άφηνε λιπαρότητα στα μάτια...Δεν έχω κάτι άλλο να πω,δεν θα το αγοράσω ξανά.

  • Yalina 2 in 1 Eyeliner and Mascara


Αγορασμένο από μαγαζί τύπου 1 ευρώ και επιβεβαιώνει την αμφιβολία πολλών όσων αφορά την ποιότητα των καλλυντικών που πωλούνται σε τέτοια μαγαζιά.Πραγματικά ένα fail προιόν.Το πινελάκι του eyeliner τόσο χοντρό που με τίποτα δεν μπορείς να βγάλεις λεπτή γραμμή,το υγρό του eyeliner στεγνώνει εύκολα και μοιάζει σαν κυριολεκτικά να πετρώνει,η μάσκαρα αντί να διαχωρίζει κολλάει τις βλεφαρίδες (και αν επιχειρήσεις και δεύτερη στρώση πετρώνει τις βλεφαρίδες και ξηραίνει απίστευτα το μάτι!).Όποτε άμα το συναντήσετε ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!!!

Αυτά τα καλά και για σήμερα!Ραντεβού σύντομα με τα reviews που υποσχέθηκα καθώς και συγκριση shampoo και extra review από προιόντα Dove!












1 σχόλια:

Unknown είπε...

καλημέρα το αποσμητικο fa το έχω και εγω , αλλα εχει κάπως δυνατό αρωμα και με ενοχλεί λίγο , το φοραω πολλές φορές αντι για αρωμα , φιλια

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...