Subscribe Twitter

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Nails of the Day (NOTD) 2

Χαιρετω τα ομορφα κοριτσακια μου!Σαββατοκυριακο κατεφτασε ξανά οπότε ευκαρία για λίγο μποτέ χεχε!Σερφάροντας στο ίντερνετ,έπεσα τυχαία σε μια φωτογραφία στη σελίδα της Lancome στο facebook και εμπνέυστηκα στο επόμενο σχέδιο των νυχιών μου!

Hello my beautiful girls!The weekend has come,so it's time for us to do things for ourselves that the whole week are impossible to be done!While serfing the internet,I accidentally ran into Lancome's facebook page,and saw a really inspiring nail art picture!

___________________________________________


Μιλάμε για φοβερό σχέδιο εμπνευσμένο από λεοπάρ!Με παιχνιδιάρικα χρώματα φούξια και μπλέ - λιλά που του δίνουν πιο ζωηρή διάθεση!Δεν έχασα χρόνο και το δοκίμασα και στα δικά μου νύχια.

It's all about a great nail leopard design!Mixing pink and baby blue equals a very vibrant and playful nail art!Without further delay i decided to try it on my own!

________________________________________


Ως αρχάρια που δεν το χει προσπαθήσει ξανά δηλώνω ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα!Το να το δημιουργήσεις ήταν πολύ εύκολο.Απλά θέλει σχετικά υπομονή και όχι απελπισία.Ακόμα και λάθος να γίνει,μπορείς να το μετατρέψεις σε στυλάτη άποψη!

As an amateur who hasn't tried it before I have to admit I am satisfied from the result!It's really easy to make this nail art,it just needs patience and not losing temper.Even if something goes wrong,you can easily make it look like a trend!

_____________________________________


Τα προιόντα που χρησιμοποίησα:/Products I used:
  1. AMY'S Cosmetics Top Coat
  2. AMY'S Cosmetics Base Coat
  3. ANNIE Paris No 333
  4. Seventeen Super Shine Nail Enamel No 496
  5. AMY'S Cosmetics Nail Art (Black)
________________________________________

Είναι ένα σχέδιο που ομολογώ εχει τραβήξει τη προσοχή γι'αυτό και θέλησα να το μοιραστώ μαζι σας!Να περνάτε καλά!
It's a fabulous nail art that has caught the attention so I wanted to share it with you!All credits to Lancome for inspiring us!Have fun!

Barbie






6 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ καλή δουλειά μπράβο σου!! Μου αρεσε πολύ ο συνδυασμός χρωμάτων! Το Annie το λιλά το εχω κι εγώ! Είναι καταπληκτικό χρώμα και είναι και πολύ καλα μανό!:)

katerin είπε...

Πολυ ομορφο βγηκε, ο συνδιασμος χρωματων ειναι απο τους αγαπημενους μου! Λατρευω το λιλα!

Eleftheria Siatira είπε...

Πολύ όμορφο!
Το είχα δει από το κινητό, το ζήλεψα και το έκανα και εγώ σήμερα!
Φιλάκια!

Unknown είπε...

Πανέμορφα <3

Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

Unknown είπε...

Τελεια τα νυχακια και με πολύ ωραία χρώματα!! Μπράβο σου :) xoxo

Unknown είπε...

πολυ ωραιο το εχω δοκιμασει!!!

http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...