Subscribe Twitter

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Empties Αυγούστου - Σεπτεμβρίου!!


Καλησπέρα όμορφες!Μιας και έλειπα διακοπές και empties post δεν έκανα για τον Αύγουστο,αποφάσισα να κάνω ένα διπλό post με προιόντα που άδειασα,με την ευκαιρία!Επιτέλους περιλαμβάνω και σε αυτά προιόντα μακιγιάζ πέρα απο περιποίησης οπότε πάμε να τα δούμε!

Hello beauties!Being on holidays last month,I forgot to do the monthly empties post,so now I'm going to do one,a double one,for August and September!This month I'm showing you make up products along with caring products so let's see them!

________________________________________

  • Schawrzkopf  Color Refresher

Μια αναπάντεχη αγορά από euro store!Αυτό το προιόν είναι μια κρέμα αναζωογόνησης χρώματος για βαμμένα μαλλιά η οποία υπόσχεται πιο ζωντανό χρώμα και ταυτόχρονη ενυδάτωση της τρίχας.Είναι πολύ πρακτικό,με μικρή ποσότητα αρκεί για να απλωθεί σε όλο το μαλλί (ακόμα και μακρύ) και διαρκεί για 3-4 χρήσεις (σε εμένα που έχω μακρύ μαλλί).Το άρωμα του δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα,ενώ όντως μετά την εφαρμογή αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά.Βέβαια το απλώνετε όπως ένα χρωμοσαμπουάν,και παρατήρησα πως μετα από κάθε χρήση το μαλλί μου ήταν ολοένα και πιο κόκκινο (αν και είναι βαμμένο καστανοκόκκινο).Διατίθεται σε διάφορες αποχρώσεις μεταξύ των οποίων καστανό,καστανοκόκκινο,μωβ (?) , μαύρο,κόκκινο.

An unexpecting purchase from a euro shop!This product appeals to coloured hair and is for colour refreshing and moisturing it.It's very useful,a little amound is needed to be spread all over your hair form side to side,and last for 3-4 uses (even to those with long hair).It's scent was not bad at all,and I noticed that my hair is smoother after using it.You use is as a colour shampoo and after each use my hair became more and more red (even though I died them brown-red).You can find them in various colours including brown,brown-red,magenda(?),black,red.
___________________________________________

  • Organics Αφρός Για Εύκολο Φορμάρισμα

Αυτό που μπορώ να πω γι αυτό το προιόν είναι ότι μου άρεσε πολύ το άρωμα του.Σαν δράση δεν μου άρεσε καθόλου.Το απλώνεις σε νωπά μαλλιά και υποτίθεται βοηθάει στο φορμάρισμα τους.Τι σε νωπά,τι σε στεγνά εγώ ξέρω ότι έκανε τα μαλλιά μου πέτρα.Χώρια που απελευθέρωνε πολύ προιόν σε μορφή αφρού,ενώ μετά από κάποιο διάστημα έβγαινε υγρό και όχι αφρός.Δεν ξέρω πραγματική απογοήτευση...

I only liked the scent of this product.Its use did not please me.You are supposed to spread it to wet hair to help them in forming.It only made my hair solid and even....It also released a lot of product during one use and after some time it doesn't make foam and remains in liquid form....Total disaster...

____________________________________
  • Fa NutriSkin Deodorant
Το κλασσικό αποσμητικό για το οποίο σας έχω μιλήσει ξανά και ξανά επιτέλους τελείωσε.Μπορείτε να δείτε την γνώμη μου γι'αυτό εδώ.

My classic deodorant which I've been showing you is finally over.You can see my opinion for it here.

________________________________________

  • Dove Visiblecare Renewing Body Wash

Θα τολμήσω να πω ότι μυρίζει dove,αυτή τη χαρακτηριστική μυρωδιά καθαριότητας και δέρματος.Σαν αφρολουτράκι συμπαθητικό είναι,η μυρωδιά του σχετικά διαρκεί,καθαρίζει και αφήνει το δέρμα ματ,αλλά δεν είναι του γούστου μου οπότε δεν θα το ξαναπροτιμήσω....

It smells like every product from dove,the scent of the clear skin.It's lovely as a body wash,its scent on the skin last and also cleans the skin very well.Therefore it's not my taste so I don't think I'll buy it again...

___________________________________________

  • Bej Make up Cleansing Wipes

Μάπα απλά...Αγορασμένα από euro shop σε παραπλανάνε.Τα συγκεκριμένα τα αγόρασα γιατί η συσκευασία είχε 80 πανάκια (μεγάλη ποσότητα βεβαίως) και προσφέρονταν για ντεμακιγιάζ ματιών και προσώπου.Έλα όμως που τα χρησιμοποίησα μόνο για λόγους καθαριότητας γιατί αυτά μόνο στο πρόσωπο δεν μπορούσες να τα βάλεις.Το κάθε πανάκι λεπτό,σκλήρο,νωπό δε με υγρό το οποίο και το πιο απλο μακιγιάζ δεν αφαιρούσε.Να φανταστείτε φαινόντουσαν οι ίνες στο κάθε πανάκι!Τελικά βρήκαν χρησιμότητα για καθαρισμό χεριών μετα το μακιγιάζ.Κρίμα και συμφέρουν.

They are not worth trying....I bought them from a euro shop because of their quantity (80 wipes,huge one) and for removing make up from face and eyes.I couldn't use them on my face because each wipe was too thin and sharp,wet though,but make up was not removed even though you rubbed with fury!I only used them to remover any make up trace from my hands after doing my make up.What a pity...

________________________________________

  • Seventeen - Fruity Perfume

Ένα από τα κατ'εξοχήν αγαπημένα μου φρουτώδη - καλοκαιρινά αρώματα.Δυστυχώς τελείωσε όπως τελείωσε και το καλοκαίρι.Μια αγορά που ποτέ δεν θα μετανιώσω.Μπορεί μόλις ανοίξει ο καιρός του χρόνου να την ξαναγοράσω.Πραγματικά αξίζει!Δες τη γνώμη μου γι'αυτό το άρωμα εδώ

One of the best fruity - summer perfumes I have tested!Unfortunately it's over just like the summer!I don't regret buying it.Maybe next summer I will buy it again,it totally rocks!Check my review about the perfume here.

________________________________________________

  • Ea Deodorant

Σας δείχνω την πίσω ετικετούλα γιατί η μπροστινή μου έφυγε!Αγορά από euro store και αυτή,ένα deodorant τύπου fa που υπόσχεται 24ωρη προστασία και φρεσκάδα και μπλα μπλα μπλα.Το έχω συναντήσει σε πράσινο (αυτό που είχα) και σε μπλε (το είχε η μήτέρα μου),και τα 2 με συμπαθητική μυρωδιά με λίγο καλύτερη αύτο με τη μπλε συσκευασία.Κατά τ'άλλα άρωμα άφηνε στις μασχάλες,δεν ξέβαφε στα ρούχα,εφίδρωση είχες χωρίς να μυρίζεις άσχημα,λίγο πολύ τα κλασικά με ένα απλό συνηθισμένο αποσμητικό σε μορφή roll on.Συνήθως το χρησιμοποιούσα το βράδυ πριν κοιμηθώ για να τελειώσει καθώς με τον καιρό βαρέθηκα τη μυρωδιά του.Δεν έχω βρει ακόμα αυτό που ψάχνω σε ένα deodorant...

I bought this from a euro store,a fa - type deodorant which promises 24 hour protection and a feeling of freshness everyday.I have spotted two of them,one in green (the one I'm showing you) and one in blue (my mother owns it).They have a typical good scent,the blue one maybe a little bit better.For me it has been a typical deodorant,it made you smell pretty even sweaty and did not leave traces on clothes.As a roll on,I used it every night before sleep because I got used to its scent.I haven't find what I'm looking for in "deodorant" case.

________________________________


  • Seventeen Silky Blusher No 38 "Festive Peach"
Βλέπετε σας έβαλα το χρωματάκι γιατί όσο να ναι θα βλέπατε μια άδεια συσκευασία κι ότι και να σας έλεγα δεν θα μπορούσε να το περιγράψει.Το συγκεκριμένο ρουζάκι με συντρόφευσε στις διακοπές,όλο το καλοκαίρι και γενικώς ήταν το μόνο που έμενε σχετικά αρκετή ώρα πάνω μου και δεν χανόταν στο μάυρισμά μου.Στο δέρμα τολμώ να πω ότι ψιλοροζίζει αλλά αφήνει μια υπέροχη λάμψη!Μπορείτε να δείτε swatch εδώ μαζί με άλλα ρουζάκια από seventeen που έχω!Δεν πιστεύω να το αγοράσω ξανά μόνο λόγω τιμής...


I put you only the colour because I had only the empty package without any product to show you at least the colour.This is the blush I used all summer long,and it was the only that stayed in my skin and not worn away from my tan.On the skin it tends to have a pinky shade but leaves an ultimate glow!You can find here the swatch along with other seventeen blushes that I have!I don't think I will buy this again because I find it a little bit expensive...

______________________________

  • G by Glamorous Liquid Eyeliner






Το συγκεκριμένο με βόλεψε πάρα πολύ εδώ και καιρό για το καθημερινό μου μακιγιάζ.Δεν είναι έντονο μάυρο σαν χρώμα,προς ανθρακί μαύρο απαλό θα το έλεγα σαν χρώμα.Το βουρτσάκι του είναι σχετικά λεπτο΄,δεν μουντζουρώνει και γενικώς βολεύει.Κοστίζει μόλις 1,5 ευρώ και η ποσότητα του είναι στα 3 ml.Για απλό καθημερινό μακιγιάζ είναι ότι πρέπει.Στην ανάγκη θα το αγόραζα ξανά.

This eyeliner is the one I used for my everyday make up.Its colour is not an intense black,it's more than soft black to grey.It's brush was quite good,it did not mess up my make up and it was steady and enough to draw a stray line.It only costs 1,5 euros and its quantity is at 3 ml.It's perfect for everyday make up.Maybe I will buy it again.

___________________________________________

Αυτά λοιπόν είναι τα empties γι αυτούς τους δύο μήνες!Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?Θα χαρώ πολύ να μοιραστούμε απόψεις!Μέχρι τότε ραντεβού στο νέο μου ποστ!

That's my empties post for these two passed months.Have you tried any of these!I will be delightful to share opinions!See you at my next post!

Barbie








7 σχόλια:

Unknown είπε...

Είχα και γω αυτό το άρωμα από την seventeen πιο μικρή!χιχι!!Μου θυμίζει παλιά καλοκαίρια..

Beautyandthefoodbeast είπε...

Πωπω ναι κι εγώ θυμάμαι μικρή έπαιρνα το flame!!

Chara Sotiropoulou είπε...

αχ,αρωματα από seventten λατρεμένα!!!εμένα το fa φίλη ΄μου μύριζε σαν αεροζόλ και το πέταξα!άσε!!!!το ρουζάκι το έχω και εγώ είναι απίστευτο!

Unknown είπε...

To ρουζ φαίνεται σουπερ! :)

Unknown είπε...

απο αυτα το fa spray έχω δοκιμάσει και μου άρεσε αρκετα , καλο φθινόπωρο

Unknown είπε...

Πέρνα από το μπλογκ μυ σου έχω βραβειάκι!! :):):

Ioanna G είπε...

Το fruity μου αρέσει κι εμένα πολύ για καλοκαίρι!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...